10 תשובות
אוקי דוקי
שלא תעשי שטויות עם בנים אחרים xd?
את אמורה פשוט לנשק אותו
שואל השאלה:
אבל זה בהודעות!
אבל זה בהודעות!
אנונימי
"אני אוהבת אותך"
את צריכה להגיד לו שמשפטים של ערסים לא עושים לך את זה ושירגע.
גם אתה אל תעשה שטויות עם בנים אחרים
שאת אןהבת אותו
ותרשמי שאם הייתה לך אפשרות היית מנשקת אותו עכשיו
ותרשמי שאם הייתה לך אפשרות היית מנשקת אותו עכשיו
חחח מישהו שעושה משהו- אתה גדולל
חחח גם אתה אל תעשה שטויות עם בנים אחרים גדול חחח
וניראלי תרשמי לו אוו איזה חמוד אתה חחח
וניראלי תרשמי לו אוו איזה חמוד אתה חחח