התחברות
הרשמה
רק אני לא סובלת את האח הגדול, כשביטלו תוכניות רבות בזמן המבצע הם לא ביטלו ולא אמרו כמעט כלום לדיירים, כשנחטפו שלושת הנערים זו התוכנית היחידה ששודרה והדיירים לא ידעו על זה?
13 באוגוסט 2014, 10:49
ריאליטי
האח הגדול
האח הגדול 4
חוקים
טלוויזיה
תכניות
2 תשובות
הפסקתי לראות את זה מתחילת המלחמה
את מי זה מעניין בכלל
-
-Anonymous-
תכנית מפגרת.. לא מבינה מה אנשים מוצאים בתכנית הזאת..
א
אני בת של מלך ;)