3 תשובות
אני את הנתונים שלי דווקא קיבלתי שלושה ימים אחרי הצו ראשון.
את הנתונים מקבלים בעולים על מדים, יש צורך להזין סיסמא שקיבלת ביחד עם הצו ראשון ואז לוחצים על קיוסק מידע אישי. בהצלחה!
את הנתונים מקבלים בעולים על מדים, יש צורך להזין סיסמא שקיבלת ביחד עם הצו ראשון ואז לוחצים על קיוסק מידע אישי. בהצלחה!
שואל השאלה:
אוקי ואיך? שולחים לי בדואר?
אוקי ואיך? שולחים לי בדואר?
אנונימי
כמה חודשים אחרי הצו הראשון, לפעמים כמה שבועות עד חודשיים ממנו.
באותו הנושא: