2 תשובות
לא כל אחד יכול לעשות גשר פנימי.
רק מי שיש לו שיניים בודדות שעקומות טיפטיפה.
תתייעצי עם רופא שיניים:)
גשר פנימי לפי מה שאני שמעתי זה ממש לא נוח
עדיף לדעתי קוביות שקופות