התמונה ברשיון Creative Commons
6 תשובות
דגנים
קבוצת הדגנים כוללת: אורז, חיטה (לחם, פסטות, בורגול, סולת), תירס, שעורה, דוחן, קינואה ושיבולת שועל, ומוצריהם השונים. הדגנים מכילים חלבונים, סיבים, עמילנים (פחמימות), ויטמינים מקבוצה B. טובים לבריאות במיוחד הם הדגנים המלאים (כגון אורז מלא ומוצרים מחיטה מלאה), משום שהם עשירים יותר בערכים תזונתיים.
קטניות
קבוצת הקטניות כוללת: שעועית, סויה, פול, עדשים, אפונה וחומוס. הקטניות מהוות מקור טוב לחלבונים, סיבים (למעט טופו וחלב סויה), ברזל, סידן, ויטמינים מקבוצה B, אשלגן, מגנזיום ואבץ.
ד״ר ענת פלדמן מומחית סטיפס
וואו תודה אפילו יותר מידע ממה שחשבתי שיביאו לי (=
אנונימי\
אין על ענת פלדמן , המומחית מספר אחד!
אין על ענת
אז מה ההבדל בינהם?
שיראל
אז מה ההבדל ביניהם?
חלכטיעי
אני הבנתי... שקינואה זה ירק..
אני
אולי תאהב גם את: