3 תשובות
אהמ.. פשוט תשקיעי בעצמך כדי שתיראי טוב וזהו.
שואל השאלה:
אצלי זה הפוך.. חחח
אצלי זה הפוך.. חחח
אנונימית
קוראים לזה לא פוטוגנית כמוני;) אין הרבה מה לעשות חוץ מלעשות אפקטים וכדומה...
באותו הנושא: