7 תשובות
מעדיפה לא להיקרא "מעריצה"
שואל השאלה:
בשביל זה הוספתי ''חובבים'', גם אני לא בדיוק מעריצה אלא ממש אוהבת את המוזיקה שלהם ומחבבת אותם בתור בני אדם
בשביל זה הוספתי ''חובבים'', גם אני לא בדיוק מעריצה אלא ממש אוהבת את המוזיקה שלהם ומחבבת אותם בתור בני אדם
אנונימי
האמת שאני לא מכירה אותם בתור בני אדם, אבל הם מייצרים אחלה מוזיקה
פעם אהבתי אותם מאוד, היום התחברתי לסגנונות קצת אחרים.. בכ"א, עדיין אחלה להקה
פעם אהבתי אותם מאוד, היום התחברתי לסגנונות קצת אחרים.. בכ"א, עדיין אחלה להקה
סוף סוף! אני אני אוהבת את פאראמור וmcr
אנונימית
אממ אני אוהב בקטנה את פאראמור ושיר אחד של my chemical romance
שואל השאלה:
לא נתקלתי בהרבה מעריצים או חובבים שלהם בישראל, נחמד לדעת שיש כאלה שאוהבים
לא נתקלתי בהרבה מעריצים או חובבים שלהם בישראל, נחמד לדעת שיש כאלה שאוהבים
אנונימי
mcr, אחלה להקה
באותו הנושא: