2 תשובות
חח אחי גם אני אוהב את הכרס שלי. היא לא קטנה כל כך אבל יפה עם צמיגים כאלה בצדדים. אני מטפח אותה:) היא עוד תגדל וגם שלך אחי אנחנו שמנמנים שאוהבים את הכרס שלנו!
אנונימי
ראשון שראיתי שאוהבת כרס