6 תשובות
אני חושבת שזה לא התאהבות ממשית אבל אהבה ממבט ראשון יש:) תכירו יותר ויש מצב זה מתפתח אם הוא מעוניין כמובן בהצלחה:)
זה לא התאהבות זו הידלקות.
יש לך קראש עליו.
זה קראש.
אני התאהבתי קשות במישהו רק בגלל שהוא חתיך -.-
זה בסדר רק תכירו אפילו תספרי לחברה שלך שהתאהבת בו והיא תיתן לך פרטים עליו
שואל השאלה:
חח אנחנו מדברים, והוא אומר לי שהוא אוהב אותי גם ושזה מוזר שככה התאהבנו מהר אחד בשני
אנונימית
כנראה באמת התאהבתם חיצונית חח