תשובה אחת
2 ניקובים בכרטיסיות נוער (רק דרך רב קו בלבד) יעלו 25 שקל.
אגב, מחיר מלא לנוסעים רגילים עולה 50, את מקבלת 50 אחוז הנחה ולכן את משלמת רק 25.