10 תשובות
שואל השאלה:
אם את עונה תעני תשובה נרמאלית, לא סתם "ככה".
אנונימית
כי הם פשוט לא צריכים את זה
כי הם מבוגרים
כי זה יותר לנוער.
למבוגרים יש יותר דברים לעשות מאשר להיכנס לאתר הזה, ואין להם צורך בחברים מהאינטרנט. אז לא עשו להם את זה.
שואל השאלה:
לא הבנתי מה אתם רוצים, כולה שאלתי שאלה, רצינית (!)
אנונימית
שואל השאלה:
או, תודה רבה.
אנונימי
מבוגרים לא ישתמשו בחברים לעט, זה יהיה טיפשי ולא נחוץ בעיניהם.
למה לנוער אין לאב מי?
לא יודע אם לענות ברצינות או לא