5 תשובות
לי:)
ליי
מי קרא לי?
ייאו לי והייתי חורשת עליו עכשיו פחות, זה ט-ע-י-ם ככ שייקים במיוחד כשאת מקפיאה את הפירות!
לי
באותו הנושא: