2 תשובות
לא מומלץ לרזות מהר מדיי אבל אם את ממש רוצה תאכלי רק סלטים ירקות ופרות ותשתי מים הרבה ותעשי ספורט הליכה או רכיבה על אופניים כו.. ויש המון סרטוני תרגילי חיטוב.. מומלץ..
בהצלחה:)
בהצלחה:)
תעשי את זה פעמיים ביום
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: