2 תשובות
לא מומלץ לרזות מהר מדיי אבל אם את ממש רוצה תאכלי רק סלטים ירקות ופרות ותשתי מים הרבה ותעשי ספורט הליכה או רכיבה על אופניים כו.. ויש המון סרטוני תרגילי חיטוב.. מומלץ..
בהצלחה:)
תעשי את זה פעמיים ביום