12 תשובות
ממש לא
לא ממש לא
ממש לא,
ברור שזאת לא פאדיחה, תבואי עם מה שבא לך!
ממש לא (ותיק צד הורס את הגב)
מה פדיחה בזה, הכי יפה זה תיק גב משוחרר ששמים על כתף אחת עם רצועה אחת
מה הבעיה עם תיק גב? מה שחשוב זה שנוח לך
אנונימי
לא, את יכולה לעשות מה שאת רוצה
אם יותר נוח לך עם תיק גב אז זה מה שהכי חשוב
ולמה מה שיחשבו, למרות שאין בעיה בכלל עם תיק גב
אם יותר נוח לך עם תיק גב אז זה מה שהכי חשוב
ולמה מה שיחשבו, למרות שאין בעיה בכלל עם תיק גב
מה._. ממש לא.
אני עולה לי׳ ולא חשבתי אפילו על תיק צד. תיק גב שלמות
אני עולה לי׳ ולא חשבתי אפילו על תיק צד. תיק גב שלמות
בכלל לא
ממש לא.
רינגו סטאר
☮♥
רינגו סטאר
☮♥
רינגו סטאר ☮♥
חח לא
באותו הנושא: