32 תשובות
תשכנעי אותו להתגייר
אנונימי
להיות איתו לא משנה מה
שואל השאלה:
אסור מבחינת דת יהודיה ונוצרי וחשבתי שהוא יהודי ואוף
אסור מבחינת דת יהודיה ונוצרי וחשבתי שהוא יהודי ואוף
אנונימי
שחררי התבוללות לא חסר יהודים
אם הדת זה משהו שמאוד חשוב לך אז לדעתי תוותרי עליו או תנסי לגייר אותו, אם הדת לא כל כך חשובה לך אז תעשי מה שבא לך.
את יהודיה! בחיים אל תמשיכי איתו כמה שזה כואב זה יעבור לך!
מגיע לך יהודי וגם אם תשכנעי אותו להתגיר זה לא יעזור כי גיורים כאלה לא תופסים.
מגיע לך יהודי וגם אם תשכנעי אותו להתגיר זה לא יעזור כי גיורים כאלה לא תופסים.
סבא שלי יהודי שלם והוא התחתן עם סבתא שלי שהיא נוצרייה.. אז? אלוהים סולח..
אנונימית
סליחה על הבוטות אני מכבדת מאוד את הדת אבל... שימי פס על הדת ותמשיכי להיות איתו אם באמת אוהבים מתגברים על דברים כאלה.
בן אדם שמכבד את הדת לא אומר שימי פס על הדת!
בושה התשובות שלכם..
תעזביי אותו ותמצאי מישהו יהודי, לא חסרים יהודים
את רוצה להתנשק איתו אחרי שהוא אוכל חזיר?
אנונימי
תקשיבי זה קרה לי גם עם מישהו ועד היום לא ברור לי אם הוא נוצרי או יהודי כל אחד אומר משהו אחר אבל ברגע שהבנתי שהוא לא יהודי הוא כבר לא עניין אותי בגרם זה קשה אבל מתגברים על זה וזה שווה
שואל השאלה:
כולה בני 15 מה להתגייר חחח
כולה בני 15 מה להתגייר חחח
אנונימי
יותר טוב, שלא התגייר אם הוא מתגייר בגלל זה אז עדיף שלא יתגייר
שואל השאלה:
שניה רגע איך בודקים אם הוא נוצרי או לא כאילו יש גם יהודים שלא שומרים כשרות ועשו לו ברית מילה והוא לא מאמין בישו או משהו אז,?
שניה רגע איך בודקים אם הוא נוצרי או לא כאילו יש גם יהודים שלא שומרים כשרות ועשו לו ברית מילה והוא לא מאמין בישו או משהו אז,?
אנונימי
אם הוא ערבי אז ממש לא
ואם הוא לא ערבי אז תצאי איתו ככה תראי לאן זה מוביל
וואו, אפשר לחשוב. כולה דת. ללא דת כולנו בני אדם..
ואם הוא לא ערבי אז תצאי איתו ככה תראי לאן זה מוביל
וואו, אפשר לחשוב. כולה דת. ללא דת כולנו בני אדם..
מה כולה דת? בסוף תהיה התבוללות ולא יהיה יהודים
שואל השאלה:
הוא רוסי.
הוא רוסי.
אנונימי
גם אני רוסיה נוצריה
אם את אוהבת אותו אז תיהיי איתו
מה אכפת לך? זה לא שתתחתני איתו!
סה"כ תצאי איתו תראי איך זה
אם את אוהבת אותו אז תיהיי איתו
מה אכפת לך? זה לא שתתחתני איתו!
סה"כ תצאי איתו תראי איך זה
לכיי תדעי הם בסוף יתחתנוו, את לא יכולה לדעת בדיוק כמו שאני לא יכולה לדעת
אז לא נורא! ייתחתנו.
לדעתי זה לא צריך להפריע, מה זה משנה אם הוא יהודי או נוצרי? לדעתי זה טיפשי אבל תעשי מה שבא לך.
לדעתי, אם את באמת אוהבת אותו? אין שום סיבה שתעזבי אותו, אתם רק נערים, זאת מערכת יחסים של נערים ומה שקשור לדת וכדומה זה לא ממש אמור לשנות לכם עכשיו. אלא אם כן הדת חשובה לך יותר מאהבה ואז את תצטרכי להתפשר (או על האהבה או על הדת ). לדעתי אין שום בעיה בכ"מ
את יהודיה, זה בחיים לא ילך, לא אותם מנהגים, לא אותו רצון שלא לדבר על זה שההורים של שניכם בטח יתנגדו.
את בת 15 תתאהבי במישהו אחר
סורי שזה נשמע גזעני אבל אין מה לעשות, תיהי עם יהודי, לא חסרה התבוללות ולא צריך עוד.
את בת 15 תתאהבי במישהו אחר
סורי שזה נשמע גזעני אבל אין מה לעשות, תיהי עם יהודי, לא חסרה התבוללות ולא צריך עוד.
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא קשור כאילו עד עכשיו בכלל לא ידעתי שהוא נוצרי עד שהוא סיפר לי שאחותו התגיירה והיא מתחתנת אין לו בכלל מנהגים של דת או משהו חוץ מקריסמס וזה שטויות אין אמונה בכלום וזה..
זה לא קשור כאילו עד עכשיו בכלל לא ידעתי שהוא נוצרי עד שהוא סיפר לי שאחותו התגיירה והיא מתחתנת אין לו בכלל מנהגים של דת או משהו חוץ מקריסמס וזה שטויות אין אמונה בכלום וזה..
אנונימי
שואל השאלה:
זה כמו שאני אהיה עם יהודי שלא מאמין ולא שומר כשרות
זה כמו שאני אהיה עם יהודי שלא מאמין ולא שומר כשרות
אנונימי
למה את צריכה אישור של אנשים? אם את לא מרגישה קרבה לדת, אז אין בעיה, תעשי מה שאת חושבת, דתיים ומסורתיים יגידו לך לא להיות, וחילוניים יגידו לך שזה לא משנה. רק את יודעת מה טוב בשבילך.
אני יהודיה ואני פשוט מתביישת בכם אם זה מה שאתם חושבים! אז מה?! בגלל שהוא נוצרי הוא פסול כבנאדם?! או כבנזוג?! מזה הדבר הזה?! מזתומרת "מגיע לך יהודי"?! למה יהודים יותר טובים מנוצרים או מכל דת אחרת?! אני מתביישת בעצמי אם ככה אני אמורה לחשוב! בלי דת כולנו אותם בני אדם! דת זה כולה אמונה! תתביישו לכם!
עכשיו בקשר אלייך... תקשיבי, הוא בנאדם כמוך וכמוני, אם את אוהבת אותו, צאי איתו, תראי איך הוא כי מה שחשוב זה האישיות שלו, לא הדת.
עכשיו בקשר אלייך... תקשיבי, הוא בנאדם כמוך וכמוני, אם את אוהבת אותו, צאי איתו, תראי איך הוא כי מה שחשוב זה האישיות שלו, לא הדת.
אהבה> דת
אהבה יש בכל הצורות (: חבר שלי נוצרי, אבל לא אכפת לי, התחלנו לצאת שהייתי מאמינה בה׳ אבל עכשיו אני אתאיסטית, זה לא מפריע.
אנונימי
הקטע זה שאת לא בוחרת במי להתאהב..
אני אומרת שתלכי על זה.. כי אהבה זה אהבה לא משנה דת גזע או מין
אבל אם חשוב לך הקטע של היהדות אז תנסי להתגבר עליו ממש... אבל לפי דעתי לכי על זה
מי יודע:)
אני אומרת שתלכי על זה.. כי אהבה זה אהבה לא משנה דת גזע או מין
אבל אם חשוב לך הקטע של היהדות אז תנסי להתגבר עליו ממש... אבל לפי דעתי לכי על זה
מי יודע:)
באותו הנושא: