5 תשובות
תשלח אותה קודם לדאר אלקטרוני שלך.
צלם מסך לתמונה המקורית.. ואז שתחתוך שניהם יישארו, פשוט.
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית - בדקתי לפי תשובתך ואת צודקת שהתמונה המקורית עדיין שם - איך אני מחזיר את הגודל המקורי?
אנונימי
צלם אותו שוב יעני צילום מסך ואז תחתוך אחת מהם ואז יהיה לך גם חתוכה וגם זאת שצילמת מסך
אנונימית
היא לא נמחקת, היא נשארת במצב עריכה. כשתיכנס לתמונה הערוכה תלחץ על מצב עריכה שוב, על חתיכה, תגדיל את הריבוע ושם התמונה המקורית:)
אנונימית
באותו הנושא: