2 תשובות
זה ישמע קלישאתי קצת אבל צריך לחכות. כשהיא תבוא אתה תדע. ואם לא תדע אתה פשוט תבין עם הזמן. מנסיון אני וחבר שלי הכרנו מבית הספר ואף פעם לא דיברנו ואז דיברנו בלייקים והיום כבר שמונה חודשים ביחד. אז מחכים לזה
ביציאות, טיולים
אנונימי
באותו הנושא: