4 תשובות
זה פשוט לא כיף.. אבל את יוכלה ללכת עם אחים/אחיות אבא או אמא בני דודים..
לא פדיחות פשוט את תהיי בודדה כזאת
תלך עם ההורים (:
לא
באותו הנושא: