12 תשובות
שיער נפוח, עבה וחום, גובה ממוצע, עיניים חומות, כהות, וגדולות, שמנמנה, ולא, אני לא כל כך חושבת שאני יפה
אוישש מחשב דפוק
גובה-1.80, שיער שחור קצוץ.. רזה.. עניים חומות ואני לא חושב שאני יפה חחח
לא כל כך גבוהה שיער שחור עניים חומות צבע עור כהה מהממוצע אני לא חושב שאני חתיך מאוד אבל אני מרוצה מהמראה שלי.
מטר 63 משקל 41 שער חום ככה גלי עד אמצע הגב. פנים? יש לי גבות חומות, ענים חומות כן אני חושבת שאני יפה. חח
שיער שחור ארוך וחלק, עיניים כחולות, די נמוכה, רזה, בהירה וזהו נראה לי חח. לא ממש חושבת שאני יפה. ותכל'ס מישהו מכאן יכול להישמע לא משהו אבל במציאות הוא נראה מדהים ולהיפך...
1.65, שוקלת 41, עיניים חומות ושיער חום גלי באורך בינוני\ארוך, צבע עור שזוף, עם משקפיים. ואני לא חושבת שאני יפה ואני גם לא חושבת שאני מכוערת
צבע עיניים: כחול בהיר-אפור (אבא שלי עם עיניים כחולות-אוקראינה ואמא שלי עם ירוקות-לטביה)
משקפיים שחורות של היפסטרים -,-
צבע שיער: חום נוטה לבלונד
אורך שיער: בערך עד תחילת המותניים
לא כל-כך גבוה ובמשקל סדיר...
ואני לא חושבת שאני יפה.___.
משקפיים שחורות של היפסטרים -,-
צבע שיער: חום נוטה לבלונד
אורך שיער: בערך עד תחילת המותניים
לא כל-כך גבוה ובמשקל סדיר...
ואני לא חושבת שאני יפה.___.
1.56 שוקלת 46
שיער חום חלש עד לכתפיים, חלק.
עיניים ירוקות\דבש.
שיער חום חלש עד לכתפיים, חלק.
עיניים ירוקות\דבש.
ואני בסדר עם איך שאני נראת.
1.67 שוקלת 50, שיער חום כהה מתולתל די ארוך, עיניים ירוק-דבש, משקפיים.. לא חושבת שאני וואו אבל גם לא שונאת את המראה שלי
1.53 רזה מבנה גוף גיטרה, שיער שטני ארוך, עיניים כחולות ירוקות.. ולא אנלא חושבת שאני יפה כלל.. בגלל הגובה
באותו הנושא: