5 תשובות
אני
אני לא כזה אוהבת זה די משעמם וזה באנגלית בלי כתוביות
אני
אני. אני תמיד רואה את התוכנית ציידי המציאות
שואל השאלה:
אני מתה על ציידי המציאות!
אני מתה על ציידי המציאות!