5 תשובות
אני לא אוהבת אבטיח. אבל אם הייתי אוהבת. לא הייתי עושה את זה.
חס וחסיסה אבטיח זה קדוש
אני אוהבת לזרוק ילדים... זה יותר מתחבר לי ^•^
כן
אני גם אוהבת לזרוק מלפפונים על אנשים ברחוב
כן. מי לא אוהב?

וגם לירוק על אנשים זה כיף
פול מקרטני הצדיק
חח לאא.. אני אוהבת לזרוק שקיות ולראות ת'אנשים קופצים מבהלה.. חעחע