3 תשובות
הדבקה זה ציפורניים מלאכותיות מפלסטיק שמדביקים לך על הציפורן משייפים קצת אולי ואז מורחים את הלק והעמידות שלהם היא פחות טובה.
בניית ציפורניים זה עם אקריל או ג'ל והעמידות שלהם היא יותר טובה
בנייה זה כואב
אנונימי