12 תשובות
עושים ברית בגיל 8 ימים ולא 8 שבועות
אין לי רב לתת לך אבל אני יודעת שלא אסור לעשות אחרי גיל שמונה ימים!
כשהוא בן שמונה ימים עושים את הברית מילה!
בהצלחה
לא עושים את ברית-המילה בגיל 8 שבועות, אלא בגיל 8 ימים. לא בעיה להשיג רב חח אני עוד לא אמא אבל אני בטוחה שזה לא תורה מסיני
אפשר בגיל מאוחר יותר אבל את הצורך בכח הרב צריך להגיד לך ובגיל 8 ימים ככה אומרים שזה פחות כואב
אני אישית נולדתי קילו 200 אז עשו לי את הברית בגיל 3 שבועות ולא 8 ימים
אנונימי
מזל טוב,
באיזו עיר את גרה?

אם מצב בריאותו של התינוק תקין עורכים את הברית בגיל 8 ימים.
מנסיוני האישי, אני לא זוכר שכאב לי, כולנו עברנו את זה
חי
מזל טוב לך! קודם כל-ברית מילה נעשית ביום השמיני להולדת התינוק (כשהוא בריא וכשיר -לא צהוב)
יש הרבה מוהלים מקצועיים וטובים הייתי מפנה אותך לאתר "הידברות" תשאלי שם שאלה. או שתתקשרי. בהצלחה!
שלום.
אני בת 22 ויש לי כבר 3 ילדים ומתוכם שני בנים.
כמובן שכשחיפשנו מוהל עברנו על כל ספר הטלפונים ועל האינטרנט במטרה למצוא מוהל ובסוף מצאנו אחד כזה בברית של בת דודה שלי.
ראינו את המוהל בפעולה, מסתבר שהוא גם מוהל וגם רופא.
העבודה שלו נקייה מאד, יורד קצת דם, הילד לא בוכה, הכלים חדשים וחד פעמיים (הכל מנוילן וחדש) ובנוסף הוא מגיע אלייך הביתה יום אחרי על מנת לפתוח את התחבושות ולראות מה קורה עם האזור (כי הוא גם רופא)
קוראים לו אליהו קטפיאן ואשמח להביא לך את פרטיו.
ממליצה בחום.
אגב, איך בחרתם לקרוא לו?
כן הרב הזה אליהו הוא מוהל טוב הוא עשה ברית לשני האחים הקטנים שלי לפני 5שנים ולפני 11חודשים אני ממליץ עליו
אנונימי
דרך אגב אפשר לדחות את הברית אם יש עילה מסויימת כגון חשש קטן לצהבת או אי יכולת של התינוק לאחוז באצבע שזה לפ הרבנים אומר שהילד לא בשל לברית, אם מתאי רב שיאשר לך את זה תוכלי להרוויח עוד שבועיים.
הרב פנחס כהן רבה של נתיבות הוא מוהל מצויין
אברהם
היי,
אני מכיר את דוקטור בינימיני.
ממליץ בחום, אדיב, חם עם מלא אהבה.
מצורף קישור לאתר שלו.
יוסי