10 תשובות
אני אתאיסטית ואני לא מזלזלת באף אחד שמאמין אפילו להפך אני מאוד מעריכה שהם הולכים עם האמת שלהם ועם האמונה שלהם באש ובמים אז אל תכליל
אני לא מזלזלת..
מה ההגדרה שלך ל"לכבד"?
אתה חושב שזה לא מציק שבכל חור "שבת שלום ומבורך" "בעזרת השם הכל יהיה טוב" "כהנא צדק" וכו'?
זה משגע אותי, אבל אני פשוט לא מגיבה.
כמו שאני לא מגיבה לבולשיט שלכם, אל תגיבו לדברים שאתאיסטים כותבים. - תכבדו:-)
שואל השאלה:
1. זה לא בולשיט 2. זה לא ממש פוגע בך כי לא כתבנו משהו ספציפית אל האתאיסטים
אנונימי
אני ממש לא מזלזלת. דווקה הרבה מאמינים מזלזלים בי ולא מכבדים אותי כי אני אתאיסטית
אני לא כותבת שום דבר נגדכם. אתה מכליל (:
במידה ומופיעה למשל שאלה על המפץ, מאכלי ים או כל דבר דומה- כל המאמינים הגדולים מפסיקים לכבד ומתחילים להטיף.
אז לא, זה כן מפריע לי.
זה מסוג השאלות שנועדו ליצור את הויכוחים והמריבות בעניין, למה להתסיס?
שואל השאלה:
זה לא בשביל ויכוחים זה בשביל להבין למה אנשים מזלזלים באחרים. ובאמונה שלהם
אנונימי
כי לאנשים קשה לקבל דעה אחרת (גם אתאיסטים וגם מאמינים)
כי כשרואים לנו זונות מגעילים גויים נוצרים ( ההיגיון שופע) זה בסדר לא?

אני אצחק על מאמינים רק בקרב אתאיסטים ולא בפנים שלהם.

ואני מאמינה שאתאיסטים פתוחים לדת. לא כולנו ממציאים לעצמנו שאין אלוהים.
נניח לי, יש ספר על איך העולם נוצר מהדת. ואני פתוחה לקריאה שלו.