4 תשובות
תמציאי תירוצים
"אני צריכה ללכת"
"חברה באה אליי"
"אני עסוקה"
"אני עם ידיד"
ולאט בהדרגה תנתקי איתו קשר
"אני צריכה ללכת"
"חברה באה אליי"
"אני עסוקה"
"אני עם ידיד"
ולאט בהדרגה תנתקי איתו קשר
אנונימי
תסנני זה מסוכן דרך האינטרנט, גם חבל על הזמן שלך ושלו אם לא כיף לכם ביחד
תגידי לו שיימצא חיים ושיעזוב אותך ודיר בלאק אם הוא כותב לך עוד משהו!
או שפשוט תגידי לו "אתה משעמם"..
או שפשוט תגידי לו "אתה משעמם"..
לא לענות...
באותו הנושא: