4 תשובות
מי אמר שאשכנזיה זו קללה? מפגר מי שאמר אני תימניה ולא חושבת שזו קללה
אשכנזיה זה לא קללה אני אשכנזייה גאה בעיותת?
אני מציעה שלא תנסי להבין אנשים טיפשים, זה יותר קל..
זה לא. פשוט יש כמה גזענים ובורים שחושבים שזאת קללה.
באותו הנושא: