4 תשובות
שואל השאלה:
כמה זמן אחרי ההפרשות (אני מדברת על הראשונות, עדיין אין לי מחזור) יכול להיות המחזור?.. ואם יש מישהי שתוכל לענות לי על עוד שאלות בפרטי אני אשמח...
אנונימי
הסימפטומים למחזור יכולים להיות גם כאבי גב וכאבים בבטן התחתונה.
ויש כאלה שלא כואב להן כלום לפני המחזור.
בדרך כלל זה בצבע חום בהיר, והסימפטומים למחזור זה כאבי בטן וכאבי ראש:)
אנונימית :)
היי שיר,
ההפרשות נקראות לפי צבע, למשל
הפרשות שקופות -לבנות -צהובות.
באותו הנושא: