10 תשובות
לא. זה לא כאילו אני שטוחה, אז ברור שיש לי חזייה. מה זה משנה אם רואים אותה דרך החולצה או לא?
יש כאלה שלא שקופות כל-כך (כמעט ולא)
מאחורה לא מקדימה כן -_-
לא ממש
אם מקדימה זה ממש שקוף אז ברור
מאחורה זה פחות נורא
אתכן*. קצת מביך, אבל אני לא חושבת על זה
לא ממש, זה לא שרואים לי את החזה
שואל השאלה:
נגיד עכשיו אני לובשת חולצה לבנה ומתחת חזייה לבנה וכולם העירו לי שממש רואים לי את הסימנים של החזייה גם מקדימה וגם מאחורה-פדיחות... ואני לא יודעת מה לעשות... לא ללבוש יותר חולצות לבנות?
אני בת :)
לא. להפך, לפחות יש לי חזייה.
תמיד אפשר לשים טופ מתחת...
לא (:
זה נורמטיבי.
את יכולה ללבוש גם חזיה לבנה מתחת ואז בכלל לא יראו:)
בהצלחה ♥