4 תשובות
אני לא נכנסת לחברים לעט אבל אם אני כותבת למישהו הודעה אני קודם כל נכנסת לפרופיל.
נכנסת לפרופיל
אנונימיתת
שואל השאלה:
אז אני לא היחיד ^~^
אז אני לא היחיד ^~^
אנונימי
גם אני לא משתמשת בחברים לעט, פעם ב...
בדרך כלל אני לא נכנסת לפרופיל.
בדרך כלל אני לא נכנסת לפרופיל.
באותו הנושא: