5 תשובות
עצירות.. שלשולים אפשר לטפל בשנייה עצירות זה מסובך חח
עצירות.
שילשולים פשוט נשפכים וזהו... עצירות יכול לחרפן חח
עצירות זה נוראי
אנונימית
עצירות. לפחות בשלשול משהו יוצא וזה עדיף כי ככה הגוף מנקה את עצמו מכל הרעלים והחיידקים.
עצירות
אנונימי
באותו הנושא: