5 תשובות
כיתה י׳
כיתה ח'
כיתה ז', כי כולם תקועים באקראי כמו קן צרעות.
בהתחלה יש סטיגמות ודיעות קדומות, או שלא מכירים את כולם, לא מחבבים בהתחלה וכו'
אבל איך שמגיעים לכיתה ט-י הכיתות מסתדרות שוב מחדש אנשים מתבגרים ובסופו של דבר כאחת שעולה ליב' כולם חברים של כולם, נטו.
בלי הסתכלות שהיא או הוא "ככה וככה, למה? כי ככה" ומחשבות טיפשיות של גיל 12.
בהתחלה יש סטיגמות ודיעות קדומות, או שלא מכירים את כולם, לא מחבבים בהתחלה וכו'
אבל איך שמגיעים לכיתה ט-י הכיתות מסתדרות שוב מחדש אנשים מתבגרים ובסופו של דבר כאחת שעולה ליב' כולם חברים של כולם, נטו.
בלי הסתכלות שהיא או הוא "ככה וככה, למה? כי ככה" ומחשבות טיפשיות של גיל 12.
כן כיתה ז'.. אבל אצלי דווקא הייה סבבה.
אנונימית