14 תשובות
למה אתה שם תחתונים? גם ככה המכנסיים מסתירות לך את הזין והתחת
וואלה? חידשת לנו... מה ההיינו עושים בלעדייך...
בגלל הפיטמות
אנונימי
כדי שלא יראו לנו את הפיטמות, כדי שהחזה ישב יפה -,-
זה לא נעים לבנות שכל החזה שלהן יוצא מחולצה חוץ מזה שהפטמות בולטות מהחולצה..
חולצות לבנות לא...
אנונימי
גם כדיי שהחזה לא יהיה נופל אלא מורם ויראה יפה, גם כדיי שלא יקפוץ וגם כדיי שלא תיהיה צורה של פטמות מבעד לחולצה
בנים, למה אתם שמים תחתונים? גם ככה המכנסיים מסתירים לכם...
אותו דבר.. בשביל אותה מטרה._.
אותו דבר.. בשביל אותה מטרה._.
כי לפעמים בורח מהחולצה ורואים ( כמו בחולצות רפויות) או בחולצות שקופות.
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא שם תחתונים...
אני לא שם תחתונים...
אנונימי
בשביל שלא יהיה לך גם לאן לנעוץ תמבט
תפקיד החזיה להחזיק את החזה ולהסתיר את הפטמות
למה לא?
שהחזה לא יזוז או יקפוץ או יבלוט..
חוץ מזה שרואים כשהפטמות זוקרות וגם כשהן לא..
זה פשוט מקבע את החזה במקום ומהווה שכבה נוספת בין החזה לחולצה.
חוץ מזה שרואים כשהפטמות זוקרות וגם כשהן לא..
זה פשוט מקבע את החזה במקום ומהווה שכבה נוספת בין החזה לחולצה.
חחחח
באותו הנושא: