2 תשובות
אני גם עולה לכיתה ז'
אני אישית קונה תיק של נוער שזה תיק לא גדול ולא קטן זה בינוני כזה של בלה בונג
אני אישית קונה תיק של נוער שזה תיק לא גדול ולא קטן זה בינוני כזה של בלה בונג
ממליצה תיק גב את לא צריכה כרגע תיק צד שיהרוס לך את הגב
באותו הנושא: