3 תשובות
אמן ובקרוב! אמן
אני לא יודעת, אני רק מקווה שזה יגמר יותר מהר ושלא יהיו לנו עוד הרוגים!
מצד אחד בא לי כבר שתיגמר! אבל מצד שני בא לי שיחסלו את חמאס!!