11 תשובות
אהבתי את הכינוי
וטסתי לבולגריה ^
וטסתי לבולגריה ^
לצרפת, ב-6.8:-)
אנונימית
ביום שני טסה לפראג (:
איטליה
ב13.8 לגרמניה d:
לא טסה:<
והכי מעצבן שהחברה הכי טובה שלי טסה מחר ובדיוק כשהיא חוזרת היא טסה שוב כי היא זכתה בהגרלה.. זה כל כך לא פיירר
והכי מעצבן שהחברה הכי טובה שלי טסה מחר ובדיוק כשהיא חוזרת היא טסה שוב כי היא זכתה בהגרלה.. זה כל כך לא פיירר
לדרום קוריאה:)
אני מציע על איטליה או צרפת המשך יום מעולה:)
אני מציע על איטליה או צרפת המשך יום מעולה:)
ב-20.8 לגרמניה
לאף מקום 😭
יוון d:
לצרפת ב7.8:)
באותו הנושא: