התחברות
הרשמה
אני ביום השלישי של המחזור שלי ויש לי דם חום, למה זה קורה לי?
24 ביולי 2014, 14:17
מחזור
דימום
חום
בריאות
2 תשובות
זה כי את כנראה בסוף המחזור ככה זה זה נורמלי
h
hopelesshippie
יכול להיות שהיית עם אותו פד יותר מ12 שעות ואז זה נהייה דם חום כזה
א
אנונימית לכל דבר
באותו הנושא:
מה קורה למי שלא קיבלה מחזור בחיים
אני מחר אהיה היום השלישי למחזור, בדרך כלל המחזור לי הוא 4 ימים אני יוכל כבר מחר לשים גינס בהיר או שלא מומלץ?
-רק בנות- אחרי כמה זמן בערך צריך להחליף פד ביום השלישי של המחזור?
התחיל לי המחזור ביום רביעי ואני ביום השלישי למחזור קיצר אני חייבת שביום ראשון אני כבר לא יהיה במחזור. מה לעשות זה חשוב
למה בימי שלישי אומרים "יום שלישי פעמיים כי טוב"?
אני במחזור יום שלישי מתוך 7, ורואים דרך המכנס את התחתון והפד
מיץ לימון ביום השלישי של המחזור באמת מקצר אותו?
תנ"ך- בבריאת העולם, איך היום השלישי הוא המשכו של היום השני?
מה קורה עם בנות עושות אפצ'י במחזור?
מה קורה אם נכנסים לבריכה שיש מחזור?