3 תשובות
בחורף פעם בחודש
אני יודע שאסור לקלח כלב יותר מפעם 1 בחודש.
כי הם מפתחים איזשהו חומר בעור שהם זקוקים לו.
בערך פעמיים בחודש וגם זה אם הוא ממש מתלכלך