10 תשובות
כן זה בערך הממוצע בין 20-30 שקל
20 לשעה? כן
הממוצע של הנוער זה משהו כמו 19
כן, זה בסדר (:
שואל השאלה:
תודה:)
בהחלט, זה הממוצע במיוחד שאת בת נוער אז לא צריך להגזים עם הסכום.
כן זה בסדר כי השכר מינימום לנוער זה 17 וגם בביביסיטר את לא עושה יותר מידי
20 זה סבבה אני אישית לוקחת 25, 30 זה גג לבייביסיטר
כן זה מעולה. ככה אני לוקחת (:
חחח על מה המינוסים מה כבר כתבתי מהה
שואל השאלה:
זה 2 ילדים