9 תשובות
אם זה או זה או זה אז אורגן אבל פסנתר זה יותר יפה מאורגן
פסנתר אהבת חיי
גיטרה
גיטרה אהבת חיי!
אבל תמיד רציתי גם לנגן בפסנתר.. אבל אין לי מקום בבית 😭😭
זאת שאלה שאני לא יכולה לענות עליה..
אבל תמיד רציתי גם לנגן בפסנתר.. אבל אין לי מקום בבית 😭😭
זאת שאלה שאני לא יכולה לענות עליה..
גיטרה
גיטרה
גיטרהd:
עם הכוונה לאורגן זה גם פסנתר אקוסטי אז פסנתר:) ואפילו שאני לומדת גיטרה יותר זמן:)
גיטרה אהבת חיי ♥
באותו הנושא: