9 תשובות
גיטרהd:
גיטרה
גיטרה
גיטרה אהבת חיי!
אבל תמיד רציתי גם לנגן בפסנתר.. אבל אין לי מקום בבית 😭😭
זאת שאלה שאני לא יכולה לענות עליה..
אבל תמיד רציתי גם לנגן בפסנתר.. אבל אין לי מקום בבית 😭😭
זאת שאלה שאני לא יכולה לענות עליה..
עם הכוונה לאורגן זה גם פסנתר אקוסטי אז פסנתר:) ואפילו שאני לומדת גיטרה יותר זמן:)
גיטרה אהבת חיי ♥
פסנתר אהבת חיי
אם זה או זה או זה אז אורגן אבל פסנתר זה יותר יפה מאורגן
גיטרה
באותו הנושא: