התחברות הרשמה

אני מאוהבת קשות במישהו שאני יראה רק בסוף החופש הגדול ללילה אחד, יש לו חברה והיא ממש חמודה והוא גר 40 דקות ממני, אני חייבת לדבר עם מישהו תשלחו הודעה

20 ביולי 2014, 00:55
חופש הגדולבני נוערהודעותאהבות נעוריםאהבהלב שבור    
תשובה אחת
אני פה
p
princesa11
באותו הנושא:
אני מאוהבת קשות במישהו מהאינסטנגרם שלי
אני רוצה לשלוח הודעה למישהי שאני דלוק עליה, מה לכתוב לה שלא יראה מוזר?
זה הגיוני שאני מאוהבת במישהו אבל אני לא רוצה חבר?
זה הגיוני שאני מאוהבת במישהו שלא החלפתי איתו כמעט מילה בחיים?
מה לעשות אם גיליתי שלמישהו שאני מאוהבת בו יש חברה?
אני מאוהבת קשות בג'סטין אני כל היום חושבת רק עליו מה לעשות
אני מאוהבת במישהו שאני לא רוצה להיות מאוהבת בו מה לעשות?
זה הגיוני שאני מאוהבת במישהו מהאתר? איך להפסיק?
אני מאוהבת במישהו שאני לא רוצה להיות מאוהבת בו מה לעשות?
מאוהבת בו קשות בבקשה תכנסו