התחברות הרשמה

תנו לי סרטים ממש מרגשים שבכיתם מהם תודה לעונים

18 ביולי 2014, 19:32
סרטיםקולנועסרטי דרמהסרטים עצובים    
4 תשובות
טיטאניק ( חח ברור) ובריון ברשת
אנונימית
המתנה המושלמת
מועדון ארוחת הבוקר
ת
תלתלים בראבאק
טיטאניק
אשמת הכוכבים
ב
בזוקה555 בכירה מאוד !
הפסנתרן
FACE YOUR DEMONS
באותו הנושא:
מה הסרט שבכיתם ממנו הכי הרבה?
מתי הייתה הפעם האחרונה שבכיתם?
בנים מתי הייתה הפעם האחרונה שבכיתם?
קרה לכם שבכיתם ככה סתם?
מה הסרט האחרון שבכיתם בו ובאיזה סצנה? (חחח ולא כולל את הסרט "פלא" כי ידוע שזה יהיה רוב התגובות)
מתי הייתה הפעם האחרונה שבכיתם?
למה בכיתם בפעם האחרונה שבכיתם?
המלצות לסרטי רומנטיקה קיטשיים עצובים או מרגשים? תודה.
מתי הפעם האחרונה שבכיתם..? ולמה..?
מה הסרט\ספר האחרון שבכיתם ממנו?
מתי הייתה הפעם האחרונה שבכיתם?