10 תשובות
לא
אנונימי
אם הייתי יפה אז כן כי אני ארגישה מספיק טוב בשביל לצאת אם מישהו פחות מהליגה שלי
אבל בגלל שאני מכוערת אני רוצה מישהו יותר מהליגה שלי
אבל בגלל שאני מכוערת אני רוצה מישהו יותר מהליגה שלי
שמע יופי זה לא הכל בחיים. אבל צריך גם אותו וגם את האופי ביחד
אם אני נמשכת אליו, כן..
איך אני אוהבת את השאלות עם הדוגמאות הקיצוניות האלו...
"מכוער בטירוף".. לא אני לא אלך עם מפלצת...
"מכוער בטירוף".. לא אני לא אלך עם מפלצת...
אנונימיתת
רגע אני אנסח את עצמי יותר טוב
אם אני יהיה יפה אני ארצה מישהו כדי לראות יותר יפה בעיניי ובעיניי האנשים האחרים
אם אני יהיה מכוערת ארצה להרגיש שבכל זאת יש לי אפשרות להיות עם מישהו יפה
אבל אני מכוערת אז אני מעדיפה אופציה 2
אם אני יהיה יפה אני ארצה מישהו כדי לראות יותר יפה בעיניי ובעיניי האנשים האחרים
אם אני יהיה מכוערת ארצה להרגיש שבכל זאת יש לי אפשרות להיות עם מישהו יפה
אבל אני מכוערת אז אני מעדיפה אופציה 2
בלי קשר לאיך שאני נראית - הייתי יוצאת איתו אם הייתי בקטע שלו והוא היה פחות או יותר מושך לדעתי.
אם האישיות שלן מוצאת חן בעיניי, אני לא רואה סיבה שלא
חחח זאת שאלה ממש לא הגיונית, ממש קיצוני.
אתה היית מעדיף לצאת עם שרק או טינקרבל? נו באמת.
אתה היית מעדיף לצאת עם שרק או טינקרבל? נו באמת.
לא..
זה הרי ברור השאלה הזאת מה ציפית שיגידו לך כן? ומי שכן אמרה כן או שתגיד, סתם שקרנית!
לא צריכה דוגמן על אבל לא דומה לחרא:)
זה הרי ברור השאלה הזאת מה ציפית שיגידו לך כן? ומי שכן אמרה כן או שתגיד, סתם שקרנית!
לא צריכה דוגמן על אבל לא דומה לחרא:)
אומרת תאמת . זדיינו😌
באותו הנושא: