7 תשובות
לא שמעתי שהיו שתיים...
היו שני פיצוצים אבל עם אזעקה אחת.
היו שני פיצוצים אבל עם אזעקה אחת.
שואל השאלה:
אני גרה בשתולים והיה שתיים איזה פחד
אני גרה בשתולים והיה שתיים איזה פחד
היה מיקודם שני אזעקות ברצף ולפני כמה דקות הייתה אזעקה אחת
שואל השאלה:
שלא תטעו אני לא תימנייה
שלא תטעו אני לא תימנייה
אני לא גרה באשדוד אבל היה זה היה רשום באפליקציה של צבע אדום.
לא היו שתיים
אנונימית
באותו הנושא: