3 תשובות
לא בכולם יש בבניין שלי אין חלון במדרגות
אנונימי5
זה עדיף מאשר להיות בחוץ או להשאר בבית
עדיף קומה ראשונה לעמוד שאם חס וחלילה יקרה משהו אז תוכל לצאת מהבניין