8 תשובות
זה לא מוזר. אתם ילדים קטנים ואתם צריכים השגחה הורית.
זה לא מוזר
היי,
אני חושבת שזה לא מוזר במיוחד עם המצב שקורא בחוץ.
בהצלחה!
אני חושבת שזה לא מוזר במיוחד עם המצב שקורא בחוץ.
בהצלחה!
תאמת שכן, קצת
זה מוזר אבל ת'כלס אתם בני 12-13 היית מצפה שתשאיר אותכם לבד?
אני קצת מת פה
אנונימי
מאוד מאוד מאוד מוזר
כן מאוד מאוד מוזר
באותו הנושא: