8 תשובות
זה לא מוזר. אתם ילדים קטנים ואתם צריכים השגחה הורית.
היי,
אני חושבת שזה לא מוזר במיוחד עם המצב שקורא בחוץ.
בהצלחה!
זה מוזר אבל ת'כלס אתם בני 12-13 היית מצפה שתשאיר אותכם לבד?
אני קצת מת פה
אנונימי
מאוד מאוד מאוד מוזר
כן מאוד מאוד מוזר