2 תשובות
כן, ומשתי סיבות.
כי אני קשורה מאוד למשפחה
וכי אני די מפונקת
כי אני קשורה מאוד למשפחה
וכי אני די מפונקת
כן, די, כי אני ישנה ממש גרוע, וכשאני לא בבית זה רק מחמיר
באותו הנושא: