6 תשובות
מניסיון אני אומרת לך אל תעשי אץ זה גם לי היה מישהו שאני אוהבת כל כך והראתיי לו יותר מידי שאני קשה להשגה ובסוף אכלתי אותה, עכשיו אנחנו כבר לא מדברים ולא כלום מניסיון אני אומרת לך לא כדאי לך
אנונימית
תמיד צריך להתלנף טיפה עד גבול מסוים..
הייתי מנסה כמה שאפשר, לא הייתי יורד ברמות שלי יותר מידי ולא הייתי מתנהג כמו סמרטוט אדם, אם היא משחקת אותה קשה להשגה ומשחקת שתשחק לבד
כשגברים משחקים בנשים זה אסון לא?
אותו דבר ההפך אל תהיי גועלית
אותו דבר ההפך אל תהיי גועלית
אם את אוהבת אותו אז באמת עדיף שלא תהיי איתו קשה להשגה שלא תהרסי אני אומרת לטובתך כי בתכלס אם הוא אוהב אותך ואת אותו אז למה לשחק איתו זה סתם יהרוס לו ולך... אז עדיף שלא!:)