8 תשובות
היא קצת אובססבית.. אני מתקלחת בקיץ כל יום או פעמיים ביום גג שלוש
כן, זה קיץ.. חם אש
4 פעמים זה לא נורמלי פעמיים זה כן
זה הגזמה... הכי הרבה אם למישהו כל כך איכפת ההגיינה אז פעמיים אבל לא יותר מזה 0_0
לא, זה לא נורמלי, וזה גם לא בריא בגלל כל החומרים בסבונים והכל.
ממש לא, יכול להיות שהיא ממש שעירה או נמצאת במחזור