7 תשובות
מה שאת רוצה, תעשי מה שאת חושבת שנראה כי יפה עליך.
אל תקשיבי למישהו אם הוא אומר לך משהו על זה.
אל תקשיבי למישהו אם הוא אומר לך משהו על זה.
לדעתי מדורג כי ככה זה נותן יותר צורה לשיער..
תלוי איזה שיער. אני אומרת ישר
מדורג
יש כאלה שיפה להן יותר ישר ויש כאלה שמדורג.
אני אוהבת מדורג
אני אוהבת מדורג
מדורג. אומרים ששיער מדורג הוא בריא.
זה תלויי בסוג שיער שלך
באותו הנושא: