5 תשובות
שואל השאלה:
אז אם נגיד אני מקבלת במועד ב ציון ממש נמוך כמו 60 הם יכולים להחשיב לי את הציון הנמוך?
אז אם נגיד אני מקבלת במועד ב ציון ממש נמוך כמו 60 הם יכולים להחשיב לי את הציון הנמוך?
אנונימי
כןן
אם אתה לא מרוצה מהציון (למרות שהוא מעולה) תעשה מועד ב כי לוקחים את הציון הגבוה מהשניים כך שאם תקבל ציון לא טוב במועד ב זה לא ישנה כלום
מזה נסיון הצומת לב הגרוע הזה...
אם אתה חושב שאתה יכול להוציא יותר אז כן אבל אם תקבל פחות אז יכול להיות שיחשיבו לך את הציון הזה.. אבל אני לא בטוחה
באותו הנושא: